Admitere Licenta | American Hotel Academy

Admissions American Hotel Academy

Cautam candidati care au capacitatea intelectuala sa faca fata rigorilor unui program de Licenta, au cunostinte de limba engleza pentru a putea invata intr-o scoala internationala si prezinta potential pentru a avea o cariera de succes in industria ospitalitatii.

  • Academic
    absolvent studii medii cu Diploma de Bacalaureat
  • Limba Engleza
    nivel mediu; candidatii care poseda un nivel mai scazut al limbii engleze, pot urma cursuri intensive de pregatire cu American Hotel Academy.
  • Varsta minima
    18 ani impliniti. Procesul de Admitere poate incepe inainte de a implini 18 ani, dar studiile pot incepe efectiv doar dupa implinirea acestei varste.
  • Potentialul de cariera in industria ospitalitatii
    De asemenea urmarim ca fiecare candidat pe care il acceptam sa demonstreze aptitudini organizationale si de management, pragmatism, spirit antreprenorial, energie si creativitate, sensibilitate fata de oameni si nevoile acestora.

Continutul Dosarului de Admitere:

  • Formular admitere completat (download here)
  • Diploma de Bacalaureat – copie legalizata
  • Foaie Matricola – copie legalizata
  • CV in limba engleza
  • Adeverinta medicala (“Apt pentru studii”)
  • 4 fotografii
  • BI / CI – copie simpla
  • Certificat de nastere – copie simpla
  • Copie dovada achitare taxa de inscriere – 30 Euro (se achitata prin transfer bancar la cursul zilei BNR)

Coordonatele noastre bancare sunt:

AMERICAN EUROPEAN EDUCATION
Banca Transilvania – Brasov
IBAN for Lei: RO28BTRL00801205D30940XX

Dosarul se poate depune personal la secretariatul American Hotel Academy, sau se poate trimite prin Posta Romana / serviciu curierat rapid. Va rugam asigurati-va ca trimiteti dosarul conform perioadei de inscriere.
Dosarul poate fi adus si in momentul in care candidatul este programat la sustinerea testelor de admitere.

Interviul de admitere si testul de limba engleza

Acestea pot fi sustinute in fiecare zi de luni pana vineri, numai cu programare in prealabil. Programarea poate fi facuta telefonic sau prin email la adresa felicia.forte@americanhotelacademy.ro
Un model de Test de Limba Engleza puteti gasi aici.
Interviul personal are rolul de a evalua personalitatea si potentialul candidatilor de a avea o cariera de succes in industria ospitalitatii.

Rezultatul admiterii consta intr-un punctaj cumulativ pentru fiecare dintre elementele de mai jos:

  • rezultatul testului de limba engleza
  • scorul interviului de admitere

In cazul in care aplicantul detine unul dintre certificatele lingvistice de mai jos, cu punctajele minime acceptate de noi, nu va mai trebui sa sustina testul scris de limba engleza:

TOEFL 79 IBT
IELTS 6.0 Academic
Cambridge Advanced – Grade B.

Testul de engleza va fi programat in aceeasi zi cu interviul de admitere.
O copie legalizata a certificatului va trebui anexata documentelor de inscriere.

Decizia finala de acceptare

  • Emitere Scrisoare de Acceptare. Candidatii acceptati vor primi o scrisoare oficiala din partea American Hotel Academy in urma careia vor fi declarati admisi in cadrul programului de Licenta.
  • Confirmarea locului – Confirmarea locului se va face prin intermediul unui antecontract. Astfel, candidatii isi pot asigura locul in anul I, prin plata sumei de 500 de lei in contul mentionat in antecontract, in termen de 10 zile lucratoare de la semnarea lui.

Ne bucuram pentru interesul acordat American Hotel Academy. Daca esti o persoana ambitioasa, dinamica, cu reale abilitati de interrelationare, te asteptam sa devii parte din comunitatea American Hotel Academy. Daca iti place idea de a lucra intr-un mediu creativ, orientat spre clienti, sa ajungi un lider in domeniu, scoala noastra iti ofera sprijinul de a-ti dezvolta abilitatile necesare pentru a deveni un profesionist complet al industriei ospitalitatii.

Pregateste-ti transferul
Exista doua modalitati prin care poti afla mai multe informatii despre posibilitatea de transfer in cadrul American Hotel Academy. Poti sa accesezi pagina noastra www.aharomania.ro, sectiunile Academics si Admitere sau poti sa iti programezi o vizita a campusului si sa te intalnesti cu unul dintre consilierii nostri care iti va sugera cea mai buna abordare in ceea ce priveste transferul tau. Comisia noastra de transfer va analiza atent fiecare aplicatie, oferind cea mai buna solutie de progresie pentru tine.

•  Cererile de transfer se primesc cu cel putin 15 zile inainte de inceperea unui nou semestru (vezi Calendarul Academic)
• Trebuie sa fii absolvit minim un semestru in cadrul unei universitati publice sau private autorizate provizoriu / acredidate, la sectia Stiinte Economice, specializarea Turism, sau Managementul Serviciilor de Ospitalitate.
sau
• Sa fii absolvit minim un semestru in cadrul unei scoli postsecundare de management hotelier in cadrul  unui program de Diploma / Higher Diploma.
• Poti sa fii student la zi sau FR

Atentie la perioada de transfer!
Aceasta se incheie cu 15 zile inaintea inceperii unui nou semestru. Asigura-te ca ai obtinut toate documentele necesare in timp util.
Pentru o mai mare operativitate, sunt acceptate in prima faza, copii simple ale documentelor, trimise pe email. In cazul in care transferul este acceptat, decizia comisiei va fi conditionata de primirea documentelor in original sau in copie legalizata, cu minim 5 zile inaintea inceperii semestrului in care se produce transferul.

Dosarul de Transfer va contine urmatoarele:
– Diploma de Bacalaureat – copie egalizata
– Foi Matricole: liceu si universitate (copii legalizate sau originale trimise de institutia de unde provine transferul)
– Programa analitica pentru toate cursurile universitare parcurse deja (copii legalizate sau originale trimise de institutia de unde provine transferul)
– CV in limba engleza
– Adeverinta Medicala
– 3 fotografii tip pasaport
– BI / CI – copie simpla
– Certificat de nastere – copie simpla
– Dovada achitarii taxei de inscriere (prin transfer) – 30 EUR (se achita in lei la cursul BNR din ziua platii, prin transfer bancar sau plata directa la ghiseele BT)

Coordonate bancare:
ASOCIATIA AMERICAN EUROPEAN EDUCATION
BANCA TRANSILVANIA BRASOV
Cont Lei: RO28 BTRL 0080 1205 D309 40XX
Mentiune: Taxa inscriere program licenta – Nume Prenume candidat

Dosarul poate fi trimis prin posta sau curierat rapid, in atentia Biroului de Admiteri .

Pregateste-te pentru testele de admitere
Comisia de Admitere aplica aceleasi standarde in selectia studentilor transferati ca si in cazul admiterii in Anul I:
– Data sustinerii testelor va fi comunicata candidatului dupa depunerea si analiza dosarului de inscriere si va avea loc cu minim 10 zile inaintea inceperii noului semestru. Un model de Test de Limba Engleza puteti gasi aici.
– Interviul personal are rolul de a evalua personalitatea si potentialul candidatilor de a avea o cariera de succes in industria ospitalitatii.
American Hotel Academy accepta si certificatele internationale de limba engleza, cu urmatoarele punctaje:

TOEFL 79 IBT
IELTS 6.0 Academic
Cambridge Advanced – Grade B.

 

Felicitari!

Esti student al Amercan Hotel Academy.

Daca esti acceptat, vei primi o scrisoare oficiala din partea American Hotel Academy in urma careia vei fi declarat admis in cadrul programului de Licenta. Scrisoarea va contine si progresia sugerata pentru student in cadrul programului.
Nu uita sa iti confirmi locul. Candidatii acceptati vor confirma locul o data cu semnarea contractului de studii.

Transferul de credite se analizeaza individual pentru fiecare caz. American Hotel Academy permite transferarea studentilor cel tarziu in semestrul al IV-lea din cele sase ale programului de licenta. Evaluarea cursurilor parcurse deja si echivalarea creditelor se face de catre Comisia de Transfer care stabileste cate credite sunt transferabile si cate diferente are de recuperat fiecare student. Vezi si Politica Transfer Credite pentru alte detalii.

Studentul transferat
Transferul intr-o noua institutie este un pas important, care poate insa sa iti creeze un anumit disconfort, creat de mediul nou, colegi noi etc. Te asiguram ca facem tot ce ne sta in putinta pentru a crea un mediu primitor si a-ti oferi sprijin ulterior transferului.  Vei trece printr-un program de orientare special pentru studentii transferati, iti va fi alocat un “Student Buddy”, coleg din grupa ta, care iti va explica toate aspectele legate de viata in comunitatea American Hotel Academy. Staff-ul practica o politica de “open door” astfel incat ai posibilitatea sa contactezi oricand biroul de Student Services, poti vorbi cu tutorele de grup sau cu reprezentantul  grupei tale.

Abia asteptam sa te cunoastem!
Suntem siguri ca te vei simti ca acasa la American Hotel Academy, la fel ca si ceilalti studenti ai institutiei. Vei fi surprins sa vezi cat de repede vei uita ca esti un “transfer” si vei simti apartenenta la comunitatea noastra. Ai inceput facultatea in alta parte dar vei primi diploma de licenta de la Manchester Metropolitan University studiind in cadrul American Hotel Academy. Iti vei face prieteni si vei avea amintiri cat pentru toata viata. Vei descoperi ca ai dorinta si capacitatea sa faci lucruri extraordinare. Si indiferent de unde vii sau unde vei ajunge, vei fi intotdeauna un absolvent al American Hotel Academy.

Mai multe Informatii despre inscrierea candidatilor internationali regasiti aici.