Posturi vacante | American Hotel Academy

AMERICAN HOTEL ACADEMY este caracterizata printr-o cultura organizationala moderna ce se bazeaza pe respect si inovare.

Indiferent de pozitia ocupata, AMERICAN HOTEL ACADEMY apreciaza rolul si contributia fiecarui angajat, cultivand dezvoltarea competentelor si calificarilor acestora, oferind consiliere, flexibilitate in programarea cursurilor si pe cat posibil, suport financiar in programele de dezvoltare profesionala derulate.

Scoala organizeaza in mod regulat seminarii si workshop-uri pe teme de dezvoltare academica, sustinute de lectori ai scolii sau lectori invitati, participa la conferinte si evenimente internationale. Anual, o parte din buget este alocata acestor activitati ce corespund atat nevoilor scolii cat si nevoilor de dezvoltare profesionala ale fiecarui angajat.

AMERICAN HOTEL ACADEDMY este un mediu de lucru multicultural si divers, la fel ca si industria ospitalitatii, pentru care pregateste profesionisti. Datorita accentului pus pe latura practica si pe excelenta academica, corpul didactic al scolii cuprinde atat profesionisti cu o expereinta extensiva in domeniu cat si lectori universitari axati pe cercetare si dezvoltare. Avand o pronuntata abordare internationala, staff-ul scolii cuprinde lectori, colaboratori si personal auxiliar din medii si tari diferite: Romania, Marea Britanie, Statele Unite, Africa de Sud, Elvetia, India, Filipine etc.

Mediul nostru de lucru se bazeaza pe colaborare, pe o comunicare deschisa si onesta si pe impartasirea cunostintelor si informatiilor in toate directiile. Angajatii nostri profita de oportunitatile de a invata noi aspecte despre programele si resursele scolii.
Ne sprijinim colegii si avem incredere in deciziile lor. Ca indivizi, toti ne asumam responsabilitatea pentru succesul grupului si al organizatiei.

Calificari necesare
Profesionistii care doresc sa faca parte din echipa American Hotel Academy trebuie sa detina calificari excelente si/sau experienta in domeniul pentru care aplica, in functie de pozitia de care sunt interesati. Cunoasterea limbii engleze la nivel academic este obligatorie.

In plus, cautam candidati care sa se potriveasca in echipa noastra, care sa impartaseasca valorile scolii, sa fie inovatori, deschisi, sa aiba o atitudine pozitiva, sa posede o etica profesionala excelenta, sa lucreze bine in echipa si sa urmareasca o dezvoltare profesionala continua si pe mai multe planuri.

Procedura de selectie
Pentru recrutarea de personal didactic, American Hotel Academy recurge la interviuri multiple; comisiile create sunt formate din lectori ai scolii ce au abilitatea de a evalua capacitatile profesionale ale fiecarui candidat. Adesea, candidatul va fi invitat sa sustina o proba practica, ce poate varia intre sustinerea unei prelegeri demonstrative pana la demonstrarea unor abilitati specifice profesiei.