Contact

     

    Image Alt

    Bachelor in Hospitality Management

    Home | Hospitality Management

    Modalități de studiu

    On Campus

    Data începerii

    Septembrie 2024

    Durată

    4 ani

    Descriere

    Acest program de licență se concentrează pe accesibilitate și angajabilitate – ambele cruciale pentru abordarea provocărilor unei ere post-pandemice. De asemenea, este menit să aducă studenților noștri un sentiment de stabilitate și prosperitate într-un mediu global atât de complex și imprevizibil.

    Acesta este un program de management de afaceri orientat profesional pe o perioadă de patru ani, cu accent pe ospitalitate, care include mai multe componente de formare practică.

    Aplică
    Solicită un apel
    Descarcă broșură

    Pentru cine este programul?

    Absolvenți de liceu

    Profesioniști din industria ospitalității

    Componente cheie

    4 certificări profesionale și academice

    3 internship-uri internaționale

    Învățare hibridă: 60% în clasă, 40% online

    2 opțiuni finale de diplomă

    100% predare în în limba engleză

    Lectori internaționali

    Beneficii

    Accesibilitate

    Diplomă finală britanică la o taxă mult mai mică decât cea din campusul britanic

    Împrumuturi pentru studenți, planuri de plată, burse, reduceri

    Livrarea online în ultimul an elimină cheltuielile în campus

    Angajabilitate

    Trei internship-uri internaționale plătite

    Companii gazdă: doar proprietăți de 4 și 5 stele în SUA sau UE

    Consiliere în carieră și dezvoltare personală

    Structura Programului

    Acest program este potrivit pentru tine dacă iei în considerare o carieră internațională în domeniul afacerilor de ospitalitate sau în orice alt sector legat de servicii. Studenții pot alege între două direcții disponibile. Direcțiile diferă în funcție de durata și locația stagiilor de practică.
    European Track

    Level 4 Diploma combines practical career-based elements with several essential management disciplines. It provides students with an understanding of fundamental operational aspects and a knowledge of the key management principles involved, allowing them to develop valuable skills and technical terminology for the hospitality industry.

    Mandatory Units – In Class Delivery

     

    Finance in Tourism & Hospitality

    Customer Service Management in Tourism & Hospitality

    Global Tourism & Hospitality

    Rooms Division Operations

    Rooms Division Supervision

    Food and Beverage Operations

    Food and Beverage Supervision

    Soft Skills Module 1

    Internship 1

     

    The first internship is designed so that all students can get hands-on customer service experience in Food & Beverage or Front Office operations. Students will be exposed to real-life work environments in rotational positions throughout different outlets of the property they are placed with.

    It has also been designed to cover tuition expenses with Level 4.

    The Level 4 qualification provides progression onto Level 5 part of the program.

    Level 5 Advanced Diploma aims to provide students with an understanding of the managerial, decision-making and leadership aspects of the hospitality industry. In addition, it is also designed to develop independent research and study skills required when working at managerial level.

    Mandatory Units – In Class Delivery

     

    Understanding Funding and Finance in Tourism & Hospitality

    Human Resource Management in the Tourism and Hospitality Industry

    Strategic Marketing in the Tourism & Hospitality Industry

    Customer Relationship Management in the Tourism and Hospitality Industry

    Contemporary Issues in the Tourism and Hospitality Industry

    Food & Beverage Management

    Facilities Management in the Tourism & Hospitality Industry

    Research Methods

    Soft Skills Module 2

    Internship 2

     

    Internship 2 builds on the experience gained during Internship 1. Main objective: to deepen the knowledge gained so far by either continuing your career at the same Host Company or by exploring a new one in a different country with a different specific.

    It has also been designed to cover tuition expenses with Level 5.

    The level 5 qualification provides progression to the level 6 part of the program.

    Level 6 Professional Diploma provides learners with a critical understanding of the forces influencing the hospitality industry, be able to evaluate the role of core management functions, their application and contribution to quality and performance, as well as develop strategic plans that can respond to the changing demands within the hospitality environment.

    Mandatory Units – 100% Off-Campus / Online Delivery

     

    The Strategic Impact of the Business Environment

    Business Strategy for Hospitality & Tourism

    Managing Events for Hospitality & Tourism

    Quality Management for Hospitality & Tourism

    Optional Employment

     

    This placement is optional and designed to accommodate the online study schedule and to help students cover tuition with the Level 6 and the Top – Up Level. It starts during the month of December, and it has a duration of five or twelve months, depending on choice of location.

    Its main objective is to help students make the transition from intern to professional and to put them on the financial independence path.

    The level 6 qualification provides progression to the Top – Up part of the program.

    All Level 6 graduates are automatically admitted into online Top – Up programmes with different universities from different countries with whom AHA has a direct partnership or through its awarding body CTH. The modules at this level are delivered online by the partner university while AHA acts as a support center and continues to deliver all career services for students. The academic delivery is designed to accommodate students attending full-time employment.

     

    From this point forward students can choose to finish their undergraduate studies with either a Hospitality Management or a Business Management degree:

    Accredited by the Institute of Hospitality, this online International Hospitality Business Management BA (Top-Up) degree has been designed following extensive consultation with the hospitality industry to ensure you obtain the skills and understanding of the critical aspects affecting hospitality management. It will provide you with a range of opportunities to develop the skills and knowledge essential to the contemporary hospitality industry, as well as expertise in specific areas of management.

     

    Mandatory Units – 100% Online Delivery

    Leadership & Management in Context

    Management Research Project

    Managing Cultural Issues in Service Delivery

     

    Level duration: 8 – 12 months.

     

    Graduate with BA (Hons) International Hospitality Business Management, which is the entry requirement for the MSc program.

    This online Top-Up route to a BSc (Hons) Business and Management is ideal for both aspiring and experienced managers, who are ready to take their career to the next level. Having recently refreshed our curriculum, you will be provided with cutting-edge content that introduces you to the most recent trends, opportunities, and challenges in business management. You will explore these through practical work and by looking at current research, new approaches, and management thinking.

     

    Core Modules – 100% Online Delivery

    Leadership & Management

    Independent Research Project

    Optional Modules (choose two) – 100% Online Delivery

    Opportunity, Innovation and Entrepreneurship

    Strategic Marketing

    Financial Statement Analysis

    Business Psychology

    Strategy in the Global Marketplace

    Emerging Digital Trends

     

    Level duration: 12 – 20 months.

     

    Graduate with BSc (Hons) Business and Management, which is the entry requirement for the MSc program.

    American Track

    Level 4 Diploma combines practical career-based elements with several essential management disciplines. It provides students with an understanding of fundamental operational aspects and a knowledge of the key management principles involved, allowing them to develop valuable skills and technical terminology for the hospitality industry.

    Mandatory Units – In Class Delivery

     

    Finance in Tourism & Hospitality

    Customer Service Management in Tourism & Hospitality

    Global Tourism & Hospitality

    Rooms Division Operations

    Rooms Division Supervision

    Food and Beverage Operations

    Food and Beverage Supervision

    Soft Skills Module 1

    Internship 1

     

    The first internship is designed so that all students can get hands-on customer service experience in Food & Beverage or Front Office operations. Students will be exposed to real-life work environments in rotational positions throughout different outlets of the property they are placed with.

    It has also been designed to cover tuition expenses with Level 4.

    The Level 4 qualification provides progression onto Level 5 part of the program.

    Level 5 Advanced Diploma aims to provide students with an understanding of the managerial, decision-making and leadership aspects of the hospitality industry. In addition, it is also designed to develop independent research and study skills required when working at managerial level.

    Mandatory Units – In Class Delivery

     

    Understanding Funding and Finance in Tourism & Hospitality
    Human Resource Management in the Tourism and Hospitality Industry
    Strategic Marketing in the Tourism & Hospitality Industry
    Customer Relationship Management in the Tourism and Hospitality Industry
    Contemporary Issues in the Tourism and Hospitality Industry
    Food & Beverage Management
    Facilities Management in the Tourism & Hospitality Industry
    Research Methods
    Soft Skills Module 2

    Internship 2
    Builds on the experience gained during Internship 1. This time the American Track students will deepen the knowledge gained so far by immersing in hands-on training in the hospitality industry in a unique country like the United States.

    This internship has also been designed to cover tuition expenses with the Level 5, Level 6 and with the Top-Up Level.

    The level 5 qualification provides progression to the level 6 part of the program.

    Level 6 Professional Diploma provides learners with a critical understanding of the forces influencing the hospitality industry, be able to evaluate the role of core management functions, their application and contribution to quality and performance, as well as develop strategic plans that can respond to the changing demands within the hospitality environment.

    Mandatory Units – In class 40%, Online 60%

     

    The Strategic Impact of the Business Environment

    Business Strategy for Hospitality & Tourism

    Managing Events for Hospitality & Tourism

    Quality Management for Hospitality & Tourism

    Internship 2
    Builds on the experience gained during Internship 1. This time the American Track students will deepen the knowledge gained so far by immersing in hands-on training in the hospitality industry in a unique country like the United States.

    This internship has also been designed to cover all expenses with the Level 5, Level 6 and with the Top – Up Level.

    The level 6 qualification provides progression to the Top Up part of the program.

    All Level 6 graduates are automatically admitted into online Top – Up programmes with different universities from different countries with whom AHA has a direct partnership or through its awarding body CTH. The modules at this level are delivered online by the partner university while AHA acts as a support center and continues to deliver all career services for students.

     

    From this point forward students can choose to finish their undergraduate studies with either a Hospitality Management or a Business Management degree:

    Accredited by the Institute of Hospitality, this online International Hospitality Business Management BA (Top-Up) degree has been designed following extensive consultation with the hospitality industry to ensure you obtain the skills and understanding of the critical aspects affecting hospitality management. It will provide you with a range of opportunities to develop the skills and knowledge essential to the contemporary hospitality industry, as well as expertise in specific areas of management.

     

    Mandatory Units – 100% Online Delivery

    Leadership & Management in Context

    Independent Research Project

    Managing Cultural Issues in Service Delivery

     

    Level duration: 8 months.

     

    Graduate with BA (Hons) International Hospitality Business Management, which is the entry requirement for Internship 3 and the MSc program.

    This online Top-Up route to a BSc (Hons) Business and Management is ideal for both aspiring and experienced managers, who are ready to take their career to the next level. Having recently refreshed our curriculum, you will be provided with cutting-edge content that introduces you to the most recent trends, opportunities, and challenges in business management. You will explore these through practical work and by looking at current research, new approaches, and management thinking.

     

    Core Modules – 100% Online Delivery

    Leadership & Management

    Independent Research Project

    Optional Modules (choose two) – 100% Online Delivery

    Opportunity, Innovation and Entrepreneurship

    Strategic Marketing

    Financial Statement Analysis

    Business Psychology

    Strategy in the Global Marketplace

    Emerging Digital Trends

     

    Level duration: 12 months.

     

    Graduate with BSc (Hons) Business and Management, which is the entry requirement for Internship 3 and the MSc program.

    apply

    Cum să aplici

    Ești gata pentru primii pași către o carieră spectaculoasă?

    Dezvoltarea Profesională și Personală

    Career Coaching is meant to assist students in order to professionally grow and reach their true potential. It takes place through coaching on self-knowledge, professional branding and making a personalized Career Plan. This will help students know themselves better, know where they want to go and do in their future career, build the steps to get there and walk the steps with current employers. Ongoing monitoring and feedback to ensure constant career progression. Our help includes:

    Primul an de studiu

    Dezvoltarea Profesională
    • Acces la platforme de căutare a locurilor de muncă, bloguri de carieră online și sfaturi
    • Profil profesional (personalitate, interese, valori și misiune personală)
    • Crearea propriului Career Brand
    • Pregătirea CV-ului și a Scrisorii de Intenție
    • Coaching și pregătire pentru interviu
    • Târguri de Recrutare
    • Excursii și alte evenimente de networking
    Dezvoltare Personală
    • Învățarea Cum să Înveți
    • Abilități de Comunicare
    • Abilități de Prezentare

    Al doilea an de studiu

    Dezvoltarea Profesională
    • Declarație Personală de Misiune
    • Analiză SWOT și Obiective de Carieră
    • Planificare de Carieră
    • Târguri de Recrutare
    • Excursii și alte evenimente de networking
    Dezvoltare Personală
    • Inteligență Emoțională
    • Abilități de Conștientizare

    Al treilea an de studiu

    Dezvoltarea Profesională
    • Strategii de Căutare a Locurilor de Muncă
    • Târguri de Recrutare
    • Excursii și alte evenimente de networking
    Dezvoltare Personală
    • Managementul Stresului
    • Managementul Timpului

    Al patrulea an de studiu - master

    Dezvoltarea Profesională
    • Târguri de Recrutare
    • Excursii și alte evenimente de networking
    Dezvoltare Personală
    • Abilități de Leadership

    Taxe, finanțare și venituri

    Educația este valoroasă, iar valoarea nu poate veni fără un cost. Dar acest lucru nu înseamnă că nu ar trebui să fie accesibilă. Abordarea noastră este: nu putem renunța la cost, dar putem găsi un loc de muncă semnificativ pentru tine, astfel încât să nu acoperi doar taxa de școlarizare, ci și să obții venituri.

    Pentru a realiza acest lucru, alternăm perioadele de studiu și muncă, alegem modele de învățământ superior hibride și lucrăm cu parteneri universitari și companii gazdă potrivite. Astfel, până la sfârșitul programului de studiu, veți obține o bună educație, o diplomă de la o universitate britanică sau europeană, o mulțime de experiență în muncă și bani în contul dvs. bancar.

    dedication

    Dacă ești pasionat, poți face să se întâmple!

    Indiferent de posibilități, îți poți permite programul nostru de studii - dacă ești dispus să alegi acest drum!

    Acesta nu include taxe de școlarizare subvenționate și se concentrează în schimb pe crearea veniturilor care ar acoperi costul taxei de școlarizare și ar aduce profit pentru fiecare student. De asemenea, îi face pe studenții noștri independenți financiar la o vârstă fragedă și le oferă șansa să se bazeze pe ei înșiși, să fie performeri în viață și să devină următoarele piloni solizi ai economiei și societății noastre.

    Promovăm un model de înaltă valoare, opus modelului cu costuri reduse, de obicei urmat de instituțiile tradiționale de învățământ superior public. Acesta a fost conceput astfel încât învățământul superior internațional de calitate să fie accesibil unei varietăți de studenți provenind din diferite medii sociale.

    Studenții care efectuează stagii oferite de AHA ar trebui să poată acoperi cel puțin cheltuielile de școlarizare până la sfârșitul Internship-ului 3.

    Costuri

    Costuri valabile pentru anul de studiu 2024-2025
    Taxa de școlarizare a programului de licență Hospitality Management variază în funcție de calea ``Top-Up`` aleasă de fiecare student:

    Anul 1 (Nivel 4) - Anul 3 (Nivel 6)

    Alege între

    Plan de 36 de luni*

    12 rate pe an

    €342 / lună

    Plan de 24 de luni*

    8 rate pe an

    €488 / lună

    Avans €150

    Anul 4 (Nivel Top-Up)

    Alege între

    BA (Hons) International Hospitality Business Management (Top-Up)

    3 module de

    £840** / fiecare

    BSc (Hons) Business & Management (Top-Up)

    4 module de

    £875** / fiecare

    Plan de plată lunară disponibil

    * Costuri valabile pentru anul de studiu 2023-2024
    ** Costuri valabile pentru perioada septembrie 2023 - august 2024. Taxele cresc în mod normal în conformitate cu inflația, care este revizuită anual.

    Politica de Reduceri

    Oferta Early Bird


    €400

    Se aplică studenților care plătesc taxa de școlarizare anuală integră până la 1 august.

    Programul de Recomandare


    €250

    O reducere de 250€ din taxa de școlarizare va fi acordată studentului care recomandă American Hotel Academy prietenilor/familiei/colegilor lor.

    1. Reducerea este primită doar de către studentul care recomandă, nu și de către cel recomandat.

    2. Reducerea este obținută atunci când candidatul recomandat își începe al doilea an academic.

    3. Candidatul recomandat nu trebuie să fie în baza noastră de date.

    4. Puteți fi recompensat pentru până la 3 recomandări pe an.

    Plan de Burse Private

    Burse pentru Stagiul de Internship în SUA 2023 – Odyssey

    Odyssey International Group acoperă două burse complete pentru studenții AHA care aleg să aplice pentru un stagiu de internship în SUA în acest an. Fiecare bursă valorează 4,000 $ (taxa completă a programului).

    Doriți să vă începeți o carieră în ospitalitatea de lux? Doi studenți care obțin interviuri cu Montage International, o companie de ospitalitate de lux renumită în SUA, au șansa de a câștiga o bursă de 4,000 $ care acoperă taxele programului lor J1.

    Vă rugăm să contactați un Reprezentant al Departamentului de Cariere pentru mai multe informații despre cum puteți beneficia de această oportunitate.

    Planul Financiar pentru Angajator

    Acest plan este pentru dumneavoastră dacă:

    • Sunteți angajatul unei companii care dorește să contribuie la planul dumneavoastră de dezvoltare personală.
    • Angajatorul dumneavoastră plătește taxa de școlarizare.

    Cine este eligibil?

    • Toți candidații de licență sau postuniversitari (atat cetățeni UE, cât și non-UE).
    • Profesioniștii din domeniul ospitalității ale căror companii doresc să investească în dezvoltarea personală a acestora.

    Beneficii pentru ambii:

    • Studentul va avea acces la învățământul superior la costuri mai reduse.
    • Angajatorul poate crește productivitatea companiei investind în pregătirea angajaților săi.
    • Angajatorul poate deduce costurile cu pregătirea angajaților săi.

    Cum funcționează?

    Atunci când completați formularul de aplicare, bifați căsuța Plan Financiar pentru Angajator. În cazul în care sunteți acceptat, veți fi contactat de către Biroul de Admitere pentru a finaliza formularele.

    Împrumuturi pentru studiu

    Poți obține o educație de calitate la nivel internațional, la prețuri accesibile. Investește în educația ta și concentrează-te pe experiența de învățare.

    Împrumuturile pentru studenți FINS

    FINS face parte din EDUCATIVA, cea mai mare organizație din România care oferă servicii și produse educaționale.

    Principalele beneficii

    ○ Poți obține până la 25.000 EUR

    ○ Acoperirea tuturor cheltuielilor educaționale (taxe de școlarizare, cazare, transport, asigurare medicală, etc.)

    ○ Evaluare corectă bazată pe dosarul de aplicare la academie

    ○ Flexibilitate – poți ajusta împrumutul în funcție de nevoi și va fi oferit în rate lunare

    ○ Perioadă de grație pe toată durata studiilor și până la 1 an după absolvire

    ○ Perioadă de rambursare de până la 10 ani

    ○ Rate de dobândă comparabile cu împrumuturile bancare, dar cu condiții foarte flexibile: dobânda între 9% și 11%

    Ce tip și cât de mult venit este necesar?

    ○ Nu este necesar un loc de muncă, venit sau un co-semnatar pentru a accesa acest împrumut

    Ce se întâmplă dacă mi se întâmplă ceva mie sau persoanei care plătește împrumutul?

    ○ În situații dificile, ei pot suspenda temporar plata ratelor împrumutului. De asemenea, vor face tot posibilul să vă ajute în alte moduri pentru a vă reveni cât mai curând posibil.

    Dacă doriți să aflați mai multe despre FINS, puteți să ne contactați direct folosind informațiile de mai jos sau direct pe site-ul lor. (click aici).

    Împrumuturi pentru studii de la BRD

    Utilizați calculatorul BRD pentru a găsi cea mai bună opțiune de împrumut, durată și plată:

    Principalele beneficii

    ○ Puteți obține până la 130.000 lei (sau echivalentul său în EUR sau USD) fără niciun fel de garanții.

    ○ Perioadă de grație de până la 6 luni (fără ipoteci) în care plătiți doar dobânda, taxele și rata inițială.

    ○ Beneficiați de un timp maxim de 10 ani.

    Ce tip și cât de mult venit este necesar?

    ○ Orice tip și sumă de venit sunt acceptate – salariu, pensie, drepturi de autor, venituri din închiriere și venituri din activități independente.

    ○ Puteți obține o sumă mai mare dacă puteți aduce salariul a 3 altor co-debitori.

    Ce se întâmplă dacă mi se întâmplă ceva mie sau persoanei care plătește împrumutul?

    ○ Sunteți protejat pe întreaga durată a împrumutului printr-o asigurare de viață care vă protejează pe dumneavoastră și pe cei dragi în caz de șomaj, incapacitate temporară de muncă, paralizie completă și permanentă de orice natură și deces de orice natură.

    ○ Contractele sunt în vigoare odată cu semnarea și pe întreaga durată a împrumutului, în timp ce plata se efectuează lunar.

    DISCLAIMER

    Oferta de împrumut menționată mai sus nu este creată sau în niciun fel asociată cu American European Education sau cu oricare dintre academiile sale. Aceasta aparține instituției bancare respective. Pentru informații suplimentare, vă rugăm să contactați instituția menționată mai sus.

    Cerințe de admitere

    Academic

    Pentru admiterea la American Hotel Academy (AHA), este necesară deținerea unei diplome de bacalaureat. Deși procesul de admitere poate fi inițiat înainte de absolvirea liceului, este necesar ca aplicanții să prezinte diploma de bacalaureat înainte de a începe cursurile la AHA.

    Nivel de competență în limba engleză

    Acceptăm următoarele certificate de competență în limba engleză: TOEFL (minim 80 puncte), IELTS (nivel minim 6), Certificat Cambridge (notă minimă B). Dacă nu dețineți niciunul dintre certificatele menționate mai sus, vă prezentăm opțiunea de a susține testul de limba engleză Duolingo, pentru care este necesar un scor minim de 95 de puncte.

    Vârstă minimă

    Potențialii studenți trebuie să aibă cel puțin 18 ani pentru a fi eligibili pentru admiterea la AHA. Deși procesul de admitere poate fi inițiat înainte de atingerea vârstei de 18 ani, este necesar ca aplicantul să fi împlinit această vârstă înainte de a începe cursurile.

    andreea_milu

    Andreea Milu

    Consilier de admiteri

    Aveți nevoie de asistență?

    Dacă aveți întrebări legate de procedura de aplicare, ofertele noastre educaționale sau orice alte preocupări, nu ezitați să ne contactați.

    Echipa noastră este pregătită să vă ajute de luni până vineri, între orele 8:30 și 16:30.